+370 634 11111

Apleistos buhalterijos tvarkymas

Įsteigėte įmonę ir pamiršote priimti buhalterę? Buvo sudėtinga priduoti balansus Registrų centrui? Tai tęsiasi jau keletą metų? Įmonė veiklos nevykdė ir esate skolingas mokesčių inspekcijai nulinę pelno (nuostolio) deklaraciją? O galbūt buhalterė privėlė klaidų ir paliko Jus su nesuvestais dokumentais bei apleista buhalterija? Jei į bent vieną klausimą atsakėte „taip“, Jums reikalingas buhalterijos „atstatymas“.  Mes norime Jums padėti, nes:

  • Tvarkome aplaidžią apskaitą. Pilnai paruošiame ir sutvarkome nuo pirminių dokumentų iki metinės finansinės atskaitomybės, deklaracijų paruošimo ir pateikimo VMI ir Reg. centrui.
  • Kaina priklauso nuo dokumentų kiekio.

Kaip tai vyksta:

  • Siunčiate el. paštu arba atvežate dokumentus;
  • Peržiūrime, suskaičiuojame ir pateikiame kainą;
  • Sutarus kainą, ruošiame atstatymo sutartį;

Gaukite pasiūlymą:
Projektų vadovė Enrika Volodko
tel. +37067171840

 


SL_2014-2016_LT