Dokumentų archyvavimas

Likviduojant įmonę, archyvavimas yra svarbus procesas, skirtas užtikrinti, kad svarbūs įmonės dokumentai būtų tinkamai saugomi pagal teisės aktus ir būtų prieinami reikiamais atvejais, pvz., teisinių ar finansinių ginčų metu.

Pagrindiniai įmonės duomenys, kuriuos reikia archyvuoti: finansiniai, personalo, teisiniai, veiklos ir elektroniniai dokumentai.

Archyvavimo poreikis: įstatymai reikalauja saugoti tam tikrus dokumentus nustatytą laikotarpį; nutraukus įmonės veiklą, archyvuoti dokumentai gali būti reikalingi buhalterinei patikrai, audito procesams ar teisminių ginčų sprendimui; dokumentai gali būti naudojami kaip įrodymai ginčuose su klientais, tiekėjais ar institucijomis.

Kaina:

  • nuo 99 € (su PVM)

Archyvavimo procesas:

  • Susisteminsime dokumentus, sudarysime bylas, apyrašus ir sąrašus pagal norminių teisės aktų reikalavimus.
  •  Parengsime istorinę pažymą.
  • Sutvarkysime dokumentus pagal Lietuvos Respublikos archyvų reikalavimus ir pristatysime juos į LR miestų ar rajonų savivaldybių archyvus.
  • Iš savivaldybių archyvų gausime pažymą, patvirtinančią, kad likviduojamos įmonės dokumentai perduoti saugoti.
  • Dokumentai, kurių saugojimo terminas yra pasibaigęs ir kurie neturi tolimesnės vertės, sunaikinami laikantis galiojančių teisės aktų reikalavimų.

    Gaukite pasiūlymą

    Atsakysime per 1 val!
    Vardas: *
    Telefonas: *
    El. paštas: *
    Kas domina?