Apleistos buhalterijos tvarkymas

Įsteigėte įmonę ir pamiršote priimti buhalterę? Buvo sudėtinga priduoti balansus Registrų centrui? Tai tęsiasi jau keletą metų? Įmonė veiklos nevykdė ir esate skolingas mokesčių inspekcijai nulinę pelno (nuostolio) deklaraciją? O galbūt buhalterė privėlė klaidų ir paliko Jus su nesuvestais dokumentais bei apleista buhalterija? Jei į bent vieną klausimą atsakėte „taip“, Jums reikalingas buhalterijos „atstatymas“.

Mes galime Jums padėti, nes tvarkome aplaidžią apskaitą. Pilnai paruošiame ir sutvarkome nuo pirminių dokumentų iki metinės finansinės atskaitomybės, deklaracijų paruošimo ir pateikimo VMI ir Registrų centrui.

Kaip tai vyksta:

  • Siunčiate el. paštu arba atvežate dokumentus.
  • Peržiūrime, suskaičiuojame ir pateikiame kainą (kaina priklauso nuo dokumentų kiekio).
  • Sutarus kainą, ruošiame atstatymo sutartį.

Gaukite pasiūlymą

Atsakysime per 1 val!
Vardas: *
Telefonas: *
El. paštas: *
Kas domina?